WEBINÁR: ZRÁŽKY A EXEKUČNÉ ZRÁŽKY
Hlavnou témou webinára sú zrážky a exekúcie s lektorkou Janou Motyčkovou.
V druhej časti budeme stručne hovoriť o aktuálnych novinkách s lektorom Jozefom Mihálom.
Účastníci webinára získajú rozsiahly pracovný materiál v .pdf podobe (obdržia ho jeden deň pred webinárom).
Na účasť na webinári nie je potrebné žiadne mimoriadne technické alebo softvérové vybavenie, stačí mať pripojenie na internet.
Počas webinára môžete zadávať otázky formou diskusie prostredníctvom chatu.
Časový harmonogram webinára
9:00 – 14:30 hod, v tom 30 min obedná prestávka (11:30 – 12:00) a dve 10 min. prestávky.
Lektor: RNDr. Jana Motyčková, RNDr. Jozef Mihál
Cena: 70 €
IBAN: SK66 7500 0000 0040 1836 8485
VS: 1606
Dátum konania: 16.6.2022
Program webinára
- Zrážky a exekúcie
- Ďalšie aktuálne témy a diskusia
- nový daňový bonus od 1.7.2022/1.1.2023
- zmeny v sociálnom poistení od 1.6.2022 – elektronická PN, ochranná lehota tehotných žien, odchod do dôchodku po 40 odpracovaných rokoch…
- stravovanie zamestnancov od 1.5.2022 (krátke zhrnutie zmien)
- zákon o podpore v čase skrátenej práce (riešenie problémov v rámci diskusie)
- tzv. sezónna práca
- diskusia
Organizačné a technické informácie k webináru
Tento webinár organizujeme v spolupráci so spoločnosťou RELIA.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník je prihlásený, až po úhrade poplatku (najneskôr však 5 dni pred termínom webinára) a zaslaním vyplnenej prihlášky, v ktorej je dôležité uviesť e-mailovú adresu poslucháča na ktorú mu pred začatím bude zaslaný link s heslom na online prihlásenie.
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu a vyššie uvedenú knihu Jozefa Mihála.
Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa pracovný materiál .
Na tento webinár sa nevzťahujú množstevné a ani vernostné zľavy.
Organizačné a technické informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci so spoločnosťou RELIA.Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu a rozsiahly pracovný materiál v elektronickej podobe.
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa pracovný materiál .
Technické požiadavky a praktické tipy pre sledovanie webinára vysielaného spoločnosťou RELIA s.r.o.
- Webinár prebieha v aplikácii ClickMeeting, ktorá funguje so všetkými vstavanými kamerami pre laptopy a s väčšinou webových kamier. Pokročilejšia alebo profesionálnejšia kamera môže vyžadovať inštaláciu ďalšieho softvéru.
- 2 dni pred začiatkom Vám do emailu pošleme link a heslo k webináru.
- Upozorňujeme, že webinár už musí byť uhradený.
- Máte pripojenie na internet? – musíte byť online. Fungujú vám v prehliadači iné webové stránky?
- Máte aktuálnu verziu prehliadača? - Webinár je možné sledovať v prehliadači, overte si, či máte najnovšiu oficiálnej verziu prehliadača Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge alebo Opera. Pri používaní prehliadača Internet Explorer sa často vyskytujú problémy, preto ho neodporúčame.
- Máte vhodný operačný systém? – Váš počítač by mal disponovať minimálne operačným systémom Windows 7 alebo vyššie, Mac OS 10.13 (odporúčaná najnovšia verzia), Linux, Chrome OS.
- Máte teda všetko pripravené? Správnosť nastavení si môžete vopred overiť kliknutím na link v emaile, ktorý Vám pošleme cca 2 dni pred webinárom. Tento link Vás dovedie do tzv. Čakárne. Ak ste sa dostali až sem, po technickej stránke je všetko v poriadku. V plánovaný deň a čas konania lektor na linku zo spomínaného emailu spustí prezentáciu a webinár začne prebiehať.
Posielanie otázok lektorovi:
Vpravo dole je okienko četu, kde môžete písať otázky lektorovi. Správu odošlete stlačením klávesy Enter. Otázky sú viditeľné aj pre ostatných účastníkov spolu s Vaším prihlasovacím menom. Lektor odpovedá na otázky priebežne, resp. podľa dohody/programu.
Zobrazenie na celý monitor:
Pre zobrazenie webinára na celý monitor kliknite na ikonu .
Pre zrušenie tejto funkcie použite klávesnicu Esc alebo opäť kliknite na ikonu .
Zobrazené materiály:
Prezentácie a materiály, ktoré počas webinára používa lektor, sú autorským dielom školiteľa. Výukové materiály vám zašleme do emailu pred konaním webináru a je možné stiahnuť si ich aj na stránke, kde živý prenos bude prebiehať – a to približne 2 hodiny pred začiatkom alebo ihneď po skončení webinára (nie počas prezentácie).
Zmena jazykovej mutácie:
Vpravo hore nájdete ikonu, cez ktorú si môžete zmeniť jazyk aplikácie.
Nefunguje Vám zvuk:
V prípade, ak sa prihlásite neskôr – už po začatí prezentácie, môže vám aplikácia automaticky stíšiť zvuk. Na obrazovke sa vám preto zobrazí mikrofón a nápis „mute“, resp. „unmute“. Pre zapnutie zvuku kliknite na ikonu mikrofónu.
Ukončenie webinára:
Z webinára sa vždy odhlasujte kliknutím na ikonu "panáčika", ktorú nájdete vpravo hore. Nepoužívajte a nerušte webinár ikonou "x", pretože budete mať zablokovaný opätovný prístup a odblokovanie bude možné len s našou telefonickou podporou.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov s pripojením neváhajte kontaktovať technickú podporu:
Email: acmartin.relia@gmail.com
Tel. číslo: 0905 601 610