Webinár: KURZARBEIT + STRAVOVANIE ZAMESTNANCOV

Na účasť na webinári nie je potrebné žiadne mimoriadne technické alebo softvérové vybavenie, stačí mať pripojenie na internet.

Časový harmonogram webinára: 9:00 – 15:00, v tom 30 min. obedná prestávka (11:30 – 12:00) a dve 10 min. prestávky

Lektor: RNDr. Jozef Mihál
Dátum konania: 18. november 2021
Cena:  70 €
IBAN: SK66 7500 0000 0040 1836 8485
VS: 1811

Program webinára:

Webinár má tri hlavné témy, vysoko aktuálne v súčasnom období:

*

  1. “Prvá pomoc”za september – december 2021.

Na úvod si pripomenieme, aké príspevky môžu čerpať zamestnávatelia a SZČO na jeseň 2021. Od novembra 2021 by sa mali príspevky zvýšiť, preto nepremeškajte príležitosť získať príspevky pri správne zvolenej stratégií a využití platných opatrení v rámci „Prvej pomoci“.

*

  1. Zákon o podpore v čase skrátenej práce, tzv. “Kurzarbeit”, účinný od januára 2022

… “Prvá pomoc” bude od januára 2022 nahradená novým systémovým nástrojom, určeným zákonom o podpore v čase skrátenej práce, tzv. Kurzarbeit. Nové pravidlá sú komplikované, treba ich správne pochopiť a vopred sa pripraviť, aby ste nepremeškali možnosť čerpať „podporu v čase skrátenej práce“ už od januára.

Na webinári si do hĺbky vysvetlíme, ako bude tento nový nástroj fungovať:

Upozorňujeme, že ide skutočne o rozsiahlu a dôležitú problematiku. Nespoliehajte sa preto na vašu účasť na webinároch k legislatívnym zmenám a ročnému zúčtovaniu v decembri a januári – na týchto webinároch tému preberieme len v rámci obmedzených časových možností, z dôvodu množstva ďalších preberaných tém!

*

  1. Stravovanie zamestnancov od januára 2022

Národná rada SR koncom októbra 2021 schválila dôležité a zásadné zmeny pri stravovaní zamestnancov.

Na webinári si vysvetlíme:

*

Pred webinárom dostanete rozsiahly pracovný materiál (vyše 130 strán) v .pdf podobe.

V materiáli nájdete aj komentáre a príklady k ďalším aktuálnym témam na samoštúdium:

Počas webinára môžete zadávať otázky formou diskusie prostredníctvom chatu.

Na účasť na webinári nie je potrebné žiadne mimoriadne technické alebo softvérové vybavenie, stačí mať pripojenie na internet.


Organizačné a technické informácie k webináru

Tento webinár organizujeme v spolupráci so spoločnosťou RELIA.
Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastník je prihlásený, až po úhrade poplatku (najneskôr však 3 dni pred termínom webinára) a zaslaním vyplnenej prihlášky, v ktorej je dôležité uviesť e-mailovú adresu poslucháča na ktorú mu dva dni pred začatím bude zaslaný link s heslom na online prihlásenie a pracovný materiál
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu a rozsiahly pracovný materiál v elektronickej podobe.
Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa pracovný materiál .
Na tento webinár sa nevzťahujú množstevné a ani vernostné zľavy.

 

Technické požiadavky a praktické tipy pre sledovanie webinára vysielaného spoločnosťou RELIA s.r.o. Pred začiatkom webinára si overte nasledovné: -     Ak Váš počítač otvorí link na sledovanie webináru automaticky v prehliadači Internet Explorer, odporúčame Vám skopírovať si link priamo do prehliadača Google Chrome a sledovať živý prenos tu, resp. do iného vyššie menovaného prehliadača. Google Chrome si môžete zadarmo stiahnuť tu https://www.google.com/intl/sk_sk/chrome/ Tipy k webináru:

Posielanie otázok lektorovi: 
Vpravo dole je okienko četu, kde môžete písať otázky lektorovi. Správu odošlete stlačením klávesy Enter. Otázky sú viditeľné aj pre ostatných účastníkov spolu s Vaším prihlasovacím menom. Lektor odpovedá na otázky priebežne, resp. podľa dohody/programu.

Zobrazenie na celý monitor: 
Pre zobrazenie webinára na celý monitor kliknite na ikonu .
Pre zrušenie tejto funkcie použite klávesnicu Esc alebo opäť kliknite na ikonu  .

Zobrazené materiály: 
Prezentácie a materiály, ktoré počas webinára používa lektor, sú autorským dielom školiteľa.  Výukové materiály vám zašleme do emailu pred konaním webináru a je možné stiahnuť si ich aj na stránke, kde živý prenos bude prebiehať – a to približne 2 hodiny pred začiatkom alebo ihneď po skončení webinára (nie počas prezentácie).

Zmena jazykovej mutácie: 
Vpravo hore nájdete ikonu, cez ktorú si môžete zmeniť jazyk aplikácie.

Nefunguje Vám zvuk: 
V prípade, ak sa prihlásite neskôr – už po začatí prezentácie, môže vám aplikácia automaticky stíšiť zvuk. Na obrazovke sa vám preto zobrazí mikrofón a nápis „mute“, resp. „unmute“. Pre zapnutie zvuku kliknite na ikonu mikrofónu.

Ukončenie webinára:
Z webinára sa vždy odhlasujte kliknutím na ikonu "panáčika", ktorú nájdete vpravo hore. Nepoužívajte a nerušte webinár ikonou "x", pretože budete mať zablokovaný opätovný prístup a odblokovanie bude možné len s našou telefonickou podporou.

V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov s pripojením neváhajte kontaktovať technickú podporu:   
Email: acmartin.relia@gmail.com
Tel. číslo:  0905 601 610


Prihlasovací formulár

Prihlásené osoby: