AKO SA ZMENIA PRAVIDLÁ PRI „ZÁKAZKE S NÍZKOU HODOTOU“ OD 01.01.2019
Cieľom navrhovanej úpravy zákona od 01.01.2019 je zefektívnenie, zjednodušenie postupov verejného obstarávania pre verejných obstarávateľov a obstarávateľov, ako i pre hospodárske subjekty. V rámci zjednodušenia postupov jednotlivých druhov zákaziek došlo k vyprecizovaniu postupu zadávania zákaziek s nízkou hodnotou. Vzhľadom na to, že cieľom pravidiel pri zákazkách s nízkou hodnotou nie je ustanovovať podrobný postup ich zadávania, je na samotnom verejnom obstarávateľovi, akou cestou sa v snahe o dosiahnutie hospodárnosti vyberie a aké priority si pritom nastaví. V súlade s princípom transparentnosti má verejný obstarávateľ v dokumentácii zachytávať všetky „podstatné“ úkony a následne ich uchovať po dobu desiatich rokov od uzavretia zmluvy.
Dátum konania: 14. november 2018 (streda)
Lektor: Ing. Dagmar Melotíková – uznávaná dlhoročná odborníčka pre oblasť verejného obstarávania
Cena: 48,- €
VS: 1411
Program seminára:
- Nové výnimky vo verejnom obstarávaní, kedy nie je povinnosť uplatňovať zákon
- Zmeny vo finančných limitoch pri zákazke s nízkou hodnotou,
- Ako správne určiť predpokladanú hodnotu zákazky podľa novely,
- Čo zverejňovať po novom v profile verejného obstarávateľa,
- Príde k podstatným zmenám v povinnostiach verejného obstarávateľa podľa §10 zákona o verejnom obstarávaní ( princípy verejného obstarávania),
- Pozor na dochvíľnosť v plnení si povinnosti vystaviť referenciu, novela prinesie nové pravidlá,
- Nastanú nové pravidlá za akých môže verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s víťazným uchádzačom pri zákazke s nízkou hodnotou,
- Dodatky vo verejnom obstarávaní podľa §18 zákona o verejnom obstarávaní,
- Na EKS po novele už nebudeme môcť verejne obstarávať stavebné práce ani intelektuálne služby,
- Nové pravidlá pre obstarávanie potravín,
- Elektronizácia procesov verejného obstarávania
- Diskusia
Organizačné pokyny pre všetky semináre
Časový harmonogram seminárov: 8:00 - 9:00 prezentácia - 9:00 - 14:00 seminár
- Výška účastníckeho poplatku za 1 účastníka je stanovená podľa Zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách – zahŕňa kalkulované náklady na organizačné, priestorové, technické a lektorské zabezpečenie seminára, účasť prihlásenej osoby na podujatí, pracovný materiál v tlačenej alebo elektronickej podobe, občerstvenie . Účastnícky poplatok môže byť uhradený bankovým prevodom alebo poštovou poukážkou na bankový účet č. 4018368485/7500; IBAN SK6675000000004018368485, KS 0308. Potvrdenie o zaplatení účastníckeho poplatku treba predložiť pri prezentácii. Prihláseného účastníka môže zastúpiť náhradník. Platiteľom, na základe požiadavky najneskôr deň pred termínom seminára, bude odovzdaná faktúra pri prezentácii.
- Semináre sa konajú v aule Obchodnej akadémie v Dolnom Kubíne, ul. Radlinského 1725/55.
- Výhrady organizátora: zmena termínu v prípade nepredvídateľných okolností; zrušenie konania v prípade nedostatočného záujmu; vyhradenie práva na zmenu miesta konania avšak len v rámci DK