Zákonník práce, veľká novela účinná od 1. marca 2021 a ďalšie aktuality v mzdovej učtárni na začiatku roka 2021
Hlavnou témou webinára je rozsiahla novela Zákonníka práce, ktorú Národná rada SR prijme na začiatku februára 2021. Novela je účinná od 1. marca 2021.
Z noviniek si podrobne vysvetlíme nový finančný príspevok na stravovanie zamestnancov a zmeny pre domácku prácu a teleprácu.
Pozrieme sa aj na aktuálny stav projektu „Prvá pomoc plus“ tak, aby ste získali čo najvyššie príspevky ako zamestnávatelia a ako SZČO.
Zopakujeme si aj kľúčové a problematické ustanovenia pri ročnom zúčtovaní preddavkov na daň za rok 2020.
Lektor: RNDr. Jozef Mihál
Dátum konania: 11. marec 2021
Cena: 70 €
IBAN: SK66 7500 0000 0040 1836 8485
VS: 1802
Program webinára:
- Hlavná téma: Zmeny v Zákonníku práce od 1. marca 2021
- zavedenie finančného príspevku na stravovanie – vysvetlenie, kedy má zamestnávateľ povinnosť zabezpečiť zamestnancom stravovanie a akým spôsobom, ktorí zamestnanci si môžu zvoliť finančný príspevok, vzor smernice, ktorou zamestnávateľ určí pravidlá pre čerpanie finančného príspevku na stravovanie, výška finančného príspevku, platenie daní a odvodov, exekúcie
- zásadné zmeny pre domácku prácu a teleprácu, odporúčania pre obsah pracovných zmlúv, pracovný čas pri domáckej práci, nároky zamestnanca, odmeňovanie a nárok na príplatky
- dovolenka zamestnancov vo veku do 33 rokov
- zmeny pri dočasnom pridelení zamestnanca
- dohody študentov počas prázdnin
- ďalšie zmeny prijaté v 2. a 3. čítaní v NRSR
- Projekt „Prvá pomoc plus“ v jarných mesiacoch roka 2021
- aktuálny stav projektu, zmeny a upresnenia v roku 2021
- ktoré opatrenie je pre vás najvýhodnejšie a ako získať čo najvyšší príspevok vhodnou kombináciou opatrení
- metódy skúmania poklesu tržieb v roku 2021
- dobrovoľné poistenie, cesta k získaniu vyšších príspevkov pre SZČO
- Ročné zúčtovanie preddavkov na daň za rok 2020
- rekapitulácia toho najdôležitejšieho + možnosť diskusie
- nezdaniteľné časti a daňové bonusy
- kedy si musí zamestnanec podať sám daňové priznanie
- postup pri ročnom zúčtovaní, lehoty, tlačivá
- Diskusia
- diskusia k ďalším legislatívnym zmenám a odpovede na vaše otázky a problémy
Zmena a doplnenie programu vyhradené.
Organizačné a technické informácie k webináru
Tento webinár sme pripravili v spolupráci so spoločnosťou RELIA.Účasť na online seminári (webinári) znamená, že v deň konania podujatia ho môžete sledovať na Vašom počítači v priamom prenose prostredníctvom internetu, s možnosťou klásť lektorovi otázky pomocou chatu. Okrem lektora budete vidieť taktiež prezentáciu k prednášanej problematike.
Účastnícky poplatok za webinár zahŕňa online prístup na podujatie pre jednu osobu a rozsiahly pracovný materiál v elektronickej podobe.
Účastnícky poplatok je potrebné uhradiť najneskôr 5 pracovných dní pred konaním webinára na základe zálohovej faktúry, ktorú zašleme prihlásenému účastníkovi seminára.
Storno podmienky: Pri stornovaní prihlášky na online seminár uhradenú sumu nevraciame. Prihlásený účastník získa pracovný materiál .
Technické požiadavky a praktické tipy pre sledovanie webinára vysielaného spoločnosťou RELIA s.r.o.
- Webinár prebieha v aplikácii ClickMeeting, ktorá funguje so všetkými vstavanými kamerami pre laptopy a s väčšinou webových kamier. Pokročilejšia alebo profesionálnejšia kamera môže vyžadovať inštaláciu ďalšieho softvéru.
- 2 dni pred začiatkom Vám do emailu pošleme link a heslo k webináru.
- Upozorňujeme, že webinár už musí byť uhradený.
- Máte pripojenie na internet? – musíte byť online. Fungujú vám v prehliadači iné webové stránky?
- Máte aktuálnu verziu prehliadača? - Webinár je možné sledovať v prehliadači, overte si, či máte najnovšiu oficiálnej verziu prehliadača Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge alebo Opera. Pri používaní prehliadača Internet Explorer sa často vyskytujú problémy, preto ho neodporúčame.
- Máte vhodný operačný systém? – Váš počítač by mal disponovať minimálne operačným systémom Windows 7 alebo vyššie, Mac OS 10.13 (odporúčaná najnovšia verzia), Linux, Chrome OS.
- Máte teda všetko pripravené? Správnosť nastavení si môžete vopred overiť kliknutím na link v emaile, ktorý Vám pošleme cca 2 dni pred webinárom. Tento link Vás dovedie do tzv. Čakárne. Ak ste sa dostali až sem, po technickej stránke je všetko v poriadku. V plánovaný deň a čas konania lektor na linku zo spomínaného emailu spustí prezentáciu a webinár začne prebiehať.
Posielanie otázok lektorovi:
Vpravo dole je okienko četu, kde môžete písať otázky lektorovi. Správu odošlete stlačením klávesy Enter. Otázky sú viditeľné aj pre ostatných účastníkov spolu s Vaším prihlasovacím menom. Lektor odpovedá na otázky priebežne, resp. podľa dohody/programu.
Zobrazenie na celý monitor:
Pre zobrazenie webinára na celý monitor kliknite na ikonu .
Pre zrušenie tejto funkcie použite klávesnicu Esc alebo opäť kliknite na ikonu .
Zobrazené materiály:
Prezentácie a materiály, ktoré počas webinára používa lektor, sú autorským dielom školiteľa. Výukové materiály vám zašleme do emailu pred konaním webináru a je možné stiahnuť si ich aj na stránke, kde živý prenos bude prebiehať – a to približne 2 hodiny pred začiatkom alebo ihneď po skončení webinára (nie počas prezentácie).
Zmena jazykovej mutácie:
Vpravo hore nájdete ikonu, cez ktorú si môžete zmeniť jazyk aplikácie.
Nefunguje Vám zvuk:
V prípade, ak sa prihlásite neskôr – už po začatí prezentácie, môže vám aplikácia automaticky stíšiť zvuk. Na obrazovke sa vám preto zobrazí mikrofón a nápis „mute“, resp. „unmute“. Pre zapnutie zvuku kliknite na ikonu mikrofónu.
Ukončenie webinára:
Z webinára sa vždy odhlasujte kliknutím na ikonu "panáčika", ktorú nájdete vpravo hore. Nepoužívajte a nerušte webinár ikonou "x", pretože budete mať zablokovaný opätovný prístup a odblokovanie bude možné len s našou telefonickou podporou.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov s pripojením neváhajte kontaktovať technickú podporu:
Email: acmartin.relia@gmail.com
Tel. číslo: 0905 601 610